Tuesday, March 30, 2004

buat baik salah...buat jahat pon salah... kenapa la org suka take advantage on us? kalau tak tolong, dia tu sedara-mara...kawan baik sendiri... tapi bila dah tolong, dier permudahkan kita...membiarkan kita tanggung semua kepedihan caused by diorang sendiri... alih-alih, yg kene kejar dek bank...kene kejor dek pendakwaraya, kene kejor dek polis, kitaaaaaaaaaaaaa jugak...

bila buat tak tau kang, kata tak berhati perut.... makan sorang, berkira , tak de perasaan.... mcm-mcm lagi la....

sakit jiwa aku mikirkan semua ni... nak buat-buat tak layan perkara ni, masalahnyer semua tu mengejar aku dlm realiti kehidupan.. kalau stakat call handphone, boleh ajer aku matikan handphone tu ..tak pon bangsat-bangsat pon aku campak je kat longkang.... kalau telefon office? apa aku nak buat? nak bakar office? nak bunuh officemate yg tau pasal hal ni? arrgghhh...serabut jadiknyer....

No comments: