Wednesday, May 05, 2004

Saying Goodbye to Daniel...and Welcome to Aliff...

at last...i managed to sell my car... my beloved Daniel now dah jadi milik orang lain...i just have to let go the car coz dah tak larat nak tanggung sakit pening kereta yang selalu meragam tu... and i wanna get rid of all memories yang berkaitan dengan kereta tuh...

Aliff is my new car...walaupon murah, janji baru and boley jalan..and paling penting tak meragam teruk benor...

aduhh... semakin hari semakin bosan... bila aku nak mula kelas ni?

aku tgh cari housemate baru utk gantikan tempat aku... huh..lama tak menulis di blog rasanya berbakul cerita yg nak aku sampaikan... apakan daya aku lelah nak menaip segala jerit perit dan sakit hati yang berlaku sepanjang dua tiga minggu tak menulis blog..

skang aku rasa sedikit aman dan selesa... walaupon masih ada sedikit kegusaran yang bermain di fikiran aku... aku nak balik Balakong kejap lagi... ingat nak cakap kat ibu and ayah utk tangguhkan majlis kahwin... Disember 2004 terlalu suntuk dan singkat... aku sendiri tak tahu sama ada aku ni dah bersedia atau tidak utk menempuh semua tu...
macam-macam lagi yang aku nak buat.... dan aku dpt rasakan perkahwinan itu satu halangan utk aku... entahlah...mungkin kali ni aku dah mula belajar macam mana nak pentingkan diri sendiri drpd orang lain kot?

No comments: