Thursday, March 05, 2009

Which part of my email that you didn’t understand?

Aku bengang btol la ngan minah ni… pakkai lagi je dia customer..kalo tak, lama dah makan penampor..

Dah la soalan berbakul-bakul..aku dah explain , tanyer lagik soalan yang sama!
Haritu dah soh aku email price vaccine yang dia nak.. aku dah email.. lepas tu tanyer lagi benda yang sama.. aku rasa email aku dah cukop straight forward… aku pon pening ahh…serabot ngan org yang tak paham bahasa nih… nak je aku cakap kat dia : ” now tell me what language other than Bahasa Malaysia and English that you want me to ’speak’ so that you can understand” …
lepas tu tanyer plak kenapa ada GP charges kalo nak amik vaccination. Perlukah aku jawab soalan bodoh ini? perlu ke? perlu ke???? terasa nak je aku cakap : ” u dont want to pay also can..i give u the vial..give u syringe…give u needle…u do it yourself..ok or not? ” …arrgghhh!! how I wish I have the gutts to say that!

Stupid la wey!

No comments: