Thursday, April 01, 2004

MaKaN..MaKaN..MaKaN!

bosan lagik... tak de keje..chat je la keje aku...he called me just now... as usual, menjalankan tugas seorang kawan and abang... to console aku... alhamdulillah, he's still there though aku banyk menyakitkan hati dia...timer kasih bebanyak...sepertimana dia selalu doakan kebahagiaan aku, aku jugak tak pernah lupa mendoakan kebahagiaan dia bersama awek baru dia... although aku tak kenal siapa gurl yg bertuah tu, melalui coretan-coretan blog dia, aku tau gurl tu dpt bahagiakan dia...InsyaAllah...

arrgghhh...Flash..Flash...Flash... nasib baik Irwan kasik pinjam CD tu... selagi dier blom mintak balik, aku pon tak tau sampai berkulat la agaknyer CD tu kat meja aku nih... tadi bukak tutorial Flash...blajo sket-sket.... sikit benor pon yg aku blajor ari ni...tetiber ader error...terus padam Flash application aku...ampeh btol...apa pon ,aku kene gak blajo...walau lembab mcm mana sekalipon... aku mesti siapkan satu presentation Flash busuk-busuk pon ujung thn ni...sebab dah berdesing dah telinga aku ni kene ayat 'baik' drpd bro aku kat shah alam tuh... ye la..mementang dier MASTER FLASH..amboi... kutuk aku abeh-abeh! cheit!

uwaaaaaaaaaaa...rindu giler nak makan sambal sotong mak... tapi aku malu nak pi balik Shah Alam... eh eh eh... hmm..., takot aku mikir..lepas kawen nanti, mak ngan ayah still anggap aku ni anak angkat diorang lagi ke tak, ekk? boleh ke mak terima aku lagi lepas aku kawen? aci tak aku ngan husband aku bertandang umah mak bebiler...makan sambal sotong mak? boleh ke husben aku be sporting utk temankan aku pegi umah mak...? boleh ke husben aku terima mak and famili sana as a part of his family jugak...and family sana terima husben aku sebagai famili diorang jugak? arrgghh...runsing gak pikir... pasal aku tau aku pon sayangkan mak macam mak sayang aku... eh, mak sayang aku ke? YE-LAH oii...aku tau mak sayang aku... aku tau mak sayang aku.... hehehehe..jgn nak kelentong la...

Cakap pasal makan,tengah hari ni Prof. Seow buat makan-makan...sebab baru lepas operation..ni kenduri ala-ala doa selamat la nih.. heh heh...tengah hari ni tunang aku plak datang...sekali lagi seperti semalam, dua kali la aku makan hari ni... addeih... macam mana la nak kurus mcm nih! Tunang aku dtg pon nak pulangkan selipar anim (hosmet aku!). Suka nau aku pakai selipar tu... walhal bukan aku tak ada selipar lain... tapi ntah la... selipar tu jugak jadik pujaan... hehehehehehe... kesian anim...

apa nak buat lepas ni? ntah!

No comments: