Friday, April 02, 2004

Maybe A cup of Coffee Will Make Me Feel Better...

hari ni aku bangon pukul tujuh... tapi, malas la pulak nak pegi keje...so, aku tarik balik selimut and tido... sampai la aku dpt call drpd buddy aku si Irwan kudut tu ajak pi menom pagi... hahahahaha..walhal aku tak mandi lagi time tu... so, aku mintak 15 minit utk bersiap...and then he pick me up and pi menom kat Azwath.. Kesian gak kat si kudut tu...aku paham dier pressure keje lab...macam aku gak..hahahaha...aku rasa memember yg lain pon sama... cumer diorang tu dpt kontrol diri...tak macam aku ngan Irwan...ehehehehehe... Aku suggest Irwan carik keje lain jer... yg lebih dier minat... bukan sebab aku dah menyampah asek ngadap muka dia (hehehe ..ko la sahabat aku selain noi and the GURLS kat sini..takkan la aku nak menyampah kat ko!) ..tapi aku dah malas nak dengor org lain dok ngumpat pasal dier... pasal aku pon dah takde kudrat nak stand for him... and aku tau , makin lama dier keje sini, dia sendiri akan sakit jiwa... sebab memang aku dah tau 'peel' (perangai) org kat sini : 'once ko dah buat salah sikit, tu la akan dijadikan POINT nak kenekan ko sampai ko pencen!' ...heh.. aku dah dpt baca drpd dulu lagi...

then, lepas balik minum...aku dpt call drpd kawan aku yg mengalami dilema sejak dua menjak ni... and Alhamdulillah, dia akan bertunang minggu depan and kawen bulan nam nih... Congrats , Man! U really did it...! Caiyo! Caiyo! Aku doakan dia bahagia dengan pilihan dia...

Lepas tu aku terus meLAUNDRY kengkain aku yg dah kalah bukit kepong tuh... hahahahaha..naik patah gak la pinggang aku...tapi rilek..sambil layan citer "STUCK ON YOU"... hahahahahaha... naik abeh sampoerna yg aku beli tadik... kain tak abeh gak basuh... almaklom la... Semi-Auto... tu yg kengkadang leka tuh... hehehehehe...apa pon, timer kasih la kat anim pasal kasik nompang washing machine dier.... ehehehehehe...nyusahkan animmmmmm jugak lagik... dah la ari tu aku blasah selipar dia! hik hik...

hmm..skang kat opis... and skang ni dah pukul tiga lebih... kat bawah ada FORUM KESEDARAN PENYAKIT KANSER oleh PERMATA... oleh sebab tu aku tak bley nak parking kete kat depan..and tak bley naik lif...pasal aku sudah hampir kantoi dek bos aku tadi..hahahahaha...lagipon aku pakai blouse ngan jeans... memang la carik penyakit kalo guna pintu depan... maka, terpakse la aku gunakan tangga... turun la jugak dua-tiga miligram agaknyer... hik hik..

Login YM..semer GURLS tak dak... ntah mana la depa pi.. aku pon dah bosan ni.. nak main game pon dah naik muntah... nak run test, tak dak sampel la plak ari nih... jadi aku just nak tunggu kol 4.30pm , punch card and blah...balik zZzZZZzZzZzZzZzzz... laaaagik bagos! Chow!

No comments: