Tuesday, April 06, 2004

Today's Lesson : DON'T SIMPLY TRUST A STRANGER..

arrgghhh...idop makin hari makin macam drama pulak rasanyer.. hahahahaha...kejap cam citer tamil..kejap cam citer omputih... kejap cam gerak khas the movie... huhuhu...

dulu aku rasa cam drama biler ex-boipren aku melutut dpn aku dlm ujan masa mintak clash... lepas tu ex-boipren lain plak bawak ghi candle light DINner.. lepas tu beradu di awan biru... hahahahaha... lepas tu pengalaman melempang ex-boipren... huhuhu...sebijik cam lam drama... pastu citer gaduh ngan kengkawan sampai hempas pintu sampai naik retak... macam-macam la pengalaman idop yg membuatkan hidop aku ni rasa cam drama...

tapi hari ni aku 'terjebuk' lagi dlm drama khas.... kahkahkah..ni kalo yusop haslam tgk pon mesti panggil blakon punyer...

apapon, pengajaran yang aku dapat hari ini... jangan mudah percaya pada strangers... lebih-lebih lagi nak treat strangers dengan lebih baik... tak salah mengeratkan silaturrahim... tapi at least , kenalilah latar belakang org tu dulu sebelum membawa dia masuk dalam family... siapa tahu anda mungkin menyembunyikan orang yang paling dikehendaki? hahahahahaha...berdebornyer... tak pasal-pasal dengan kita-kita skalik kene cekop dek pihak berkuasa... walhal kita nak tolong org... eh eh eh...

takper.. aku akan terus blakon... sampai abeh pelem ni... coz i love doing it... it makes my life full of adventures... huhuhu...

No comments: