Tuesday, April 06, 2004

Virus??

Semenjak dua menjak ni kalau aku bukak email, mulalah... ada jer Failure Delivery Report email-email yang tak pernah aku hantar kepada org-org yg disebutkan... yang peliknya, semua email address yang tak sampai tu pulak orang-orang yang kerja bank... ambank,hsbc,etc... walhal sumpah aku tak pernah hantar or even kenal orang-orang tu... isk... kalo email gawab yang diusiknya, tak kisah la jugak aku pasal aku tau email gawab tu memang senang dimasuki virus..eh eh eh....skang dah kacau email Yahoo! aku pulak.... huhuhu...

Hari ni cam biasa...boring... smalam aku tido umah noi pasal aku bosan sangat dok umah.... Smalam bakal pak mertua aku masuk sepital HKL... so, tengok la..kalau Abg Zaher (driver FPSK) nak pi HKL...aku tompang la skali.... harap nak bawak Daniel, aiseh...takot kang sangkut tengah jalan..nak tepon sapa? kredit pon takde! huhuhu...

Noi dah lulus lesen memandu...waaa...syok la dia tak payah pasang 'P' pasal dier nyer lesen motor dah full...eh eh eh... pasni mate aku bley la beli kelisa kaa..kenari kaa... iswara kaa...waja kaa... 'PERDANA' kaa... eh eh eh...

Smalam aku citer-citer ngan noi pasal Aziera... hmm...teringat la plak aku kat Eli.Yurnie and Tutie... paling last Eli call aku dua-tiga minggu lepas..ajak pi umah Lan pasal akak Lan demo facial... tapi aku tak dapat pegi coz aku keje part time kat TESCO... aiseh..aku plak tak call kata tak bley pegi pasal kredit dah habih.... since pada tu, tak de dah dengor bunyik tepon aku.... hmmm.. lepas ni kalo reload, WAJIB tepon diorang nih.... isk... serba salah la plak aku dibuatnyer...

No comments: